Ένα απο τα πιο βασικά must στην κατασκευή των ιστοσελίδων είναι ο θεατής να αντιληφθεί ξεκάθαρα τη μάρκα. Και αναφέροντας τη λέξη “μάρκα” δεν εννοώ κάποια επώνυμη. Το θέμα εστιάζεται πάντα στο να είναι ΕΥΚΟΛΑ κατανοητό για ποια εταιρία ή υπηρεσία είναι κατασκευασμένη η ιστοσελίδα! Αυτονόητο;
Ειδικά αν πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα που θα πρέπει ο επισκέπτης να μας εμπιστευτεί και την πληρωμή του! Ο ανταγωνισμός μεγάλος. Η κριτική πολύ σκληρή και προπάντων – γρήγορη. Σε κλάσματα δευτερολέπτου μπορεί να πουλήσουμε ή να χάσουμε τον επισκέπτη απο το χώρο μας.
Οι άνθρωποι θέλουν πάντα να ξέρουν απο ποιόν αγοράζουν, ποιες ειναι οι αξίες της εταιρίας / ανθρώπου που αντιπροσωπεύει τον ιστοχώρο που βρίσκονται ώστε να μπορέσουν να τον εμπιστευτούν. Έτσι επιβεβαιωμένα βοηθάτε ώστε να κάνετε τον επισκέπτη…πελάτη!
Ένας απο τους καλύτερους τρόπους να το επιτύχετε αυτό, είναι να παρέχετε διαφάνεια της μάρκας σας στον ιστοτοπο σας.
Δείχνοντας ποιοι είστε, τι αντιπροσωπεύετε σαν εταιρία ή σαν άνθρωπος, πως χειρίζεστε τις καταστάσεις και ποιες ειναι οι αξίες σας – έμπρακτα- και όχι με λόγια ….στις παραγράφους.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε αυτό, όπως τo να επισημάνετε τα ανακυκλώσιμα υλικά πχ που χρησιμοποιείτε για τα προιοντα σας ή την εταιρία σας, ή μέσα απο τα αναδυόμενα παράθυρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εκφράζουν διαφανείς πολιτικές κ.α.
Αυτό δείχνει ότι η επιχείρησή σας γνωρίζει τις ευρύτερες επιπτώσεις του κόσμου και των θεμάτων γύρω του. Δηλώνει οτι είστε στην αγορά, στον χώρο που δραστηριοποιήστε για να μείνετε. Δείχνει οτι ενδιαφέρεστε προπαντός για εσάς και την επιχείρηση σας, και δευτερευόντως για τον επισκέπτη και εν δυνάμει πελάτη σας. Αυτό είναι που σας δίνει δύναμη έναντι του ανταγωνισμού. Αυτό σας κάνει δυνατό. Αυτό κάνει τον πελάτη οπαδό!
Γιατί όλα αυτα συνοψίζονται με μία λέξη που είναι πολύ δύσκολο τόσα χρόνια να κατανοηθεί, γιατί δεν μεταφράζεται με μια μόνο απόδοση.
Η λέξη αυτή είναι: Branding
Tassos Kambouropoulos